posete:

8.3.15

Osmoidevetomartovski kviz






Ovo je kviz-test. Pitanja su u muškom rodu, a vi  odgovarajte  u zavisnosti  od toga kom polu pripadate.

1. Kog pevača najviše voliš?

o Mitra;
o Sinana;
o Boru;
o Baju;
o Vlaju, Gaju i Raju, al oni nisu pevači;
o Miroslava;
o Dragoslava;
o ne volim muzičke pevače;


2. Šta bi voleo da ti Deda Mraz poželi za srećnu i uspešnu Novu našu srpsku godinu?

o Da se zaposlim;
o Da dobijem otkaz, deonice, akcije, 500€ po godini staža i 2 godine na Birou do penzije;
o Da mi na lekarskoj komisiji produže bolovanje do polovine 2014-te;
o Da mi umre baba i ostavi njivu de će IDEA da pravi market;
o Da budem zdrav i voljen i srećan u nesreći;
o Da se više ne zajebavam;



3. Šta danas vole mladi?

o Paaa... valjda mlade?
o Čiče i babe, ete šta. Pare danas voli mlađarija, a to samo matori imaju u današnje vreme;
o hamburgere, čizburgere, hotdogove, pice, sve zaliveno koka-kolom od koje im se suši kičma, otpadaju zubi i ispada  volumen iz kose;
o Didu na EXIT da se drogiraju, povraćaju po okolini i bodu snoževima;
o Patike;
o Seks;

4. Gde živiš?

o S roditeljima, s njihovim roditeljima i s baba-tetkom, kod Đerma;
o U Pirot;
o U stanu koji sam ogrebo preko TV PINK. Nije nešto veliki, al gleda pravo na Arenu;
o Kod ženine ujne u suterenu, kod deponije;
o U Čačku (Andaluzija);
o Ne razumem pitanje;


5. Koliki su ti mesečni prihodi?

o Mizerni;
o Jadni;
o Bedni;
o Očajni;
o Nedovoljni;
o Solidni;
o Nešto manje od 1.800€, al čim platim rate za kredite, lizinge, komunalije, harače, poreze, pedevee i dozvoljene minuse odma upadnem u nedozvoljeni minus;
o ne žalim se, al moglo bi i bolje;


6. Da li si primio vakcinu i da li ćeš ako još nisi?

o Nisam;
o Neću;
o Nisam i neću iako nisam;
o Jesam a nisam teo, al ovi moji navalili zbog dece;
o Nisam a teo sam i oću al u našemu Domu zdravlja neće dotvaraju kutiju svakcinama dok se ne nakupi deset primalaca. Od Svetog Nikole čekam da se pelciram, kad juče mi javiše da se je i neki deda isto raspitivo kaće pelcovanje. Tako da sad nas je troica. Daće Bog nakupićese deset do Zadušnica pa da i to prebrinem;
o Jesam i oću;
o Jese ti to zezaš?


7. Šta radiš?

o Trenutno ništa, na neplaćenom sam odmoru;
o Trenutno ništa, na čekanju sam;
o Trenutno ništa, na prinudnom sam odmoru, al čekam da me kum zovne dokrečimo neku fasadu, zauvarica je;
o Trenutno ništa, jedem cipiripi i gledam "menjam ženu za dve zimske gume";
o Šta radim? Šta ne radim? Nisam pozno sina kad je ušo na Božić da nam bude položajnik. Čitav momak, a meni se čini ko da je juče pošo u prvi razred. Eto kolko sam kod kuće i kolko ga viđam. A zašta?! Nizašta. Za dan-komad!


8. Kako spavaš?

o Slabo;
o Loše;
o Na stomaku;
o Sbensedinima;
o Ko jagnje;
o Ko zaklan;
o Ko beba;
o Ko zec;
o Kako-kad;
o Smedvedićem;
o Uznemireno;
o Dobro al malo;
o Budi me neka gorušica pred zoru zadnji’ dana, inače nie  loše;



9. Koja je boja zidova tvoje spavaće sobe?

o Žuta;
o Plavičasta;
o Rozen;
o Zelena;
o Crvena;
o Nešta na rezedo;
o Ljuspičasta;
o Imade cvetaste tapete;
o Konbinovana;
o Kod muža mi je plava, kod mlađe mi ćerke dunkl-pink, kod sina je isto plava, ali lihtije, kod najstarije ćerke vuče na zagasito oker, a kod mene je čisto bela jer volim minimalizam;
o KOJA MI JE BOJE SPAVAĆICA? KAKO ĆE DA TI BUDE PITANJE BROJ DESET? KOJE SU MI BOJE BRUSVALTER I KILOTNE?!



10. Koju boju intimnog rublja najradije nosiš?

o ETO VIDIŠ! ZNALA SAM! ŠTA SAM KAZALA! ZINI DA TI REKNEM;
o S zekama i leptirićima i srculencadima. Neću da odrastem, oću da ostanem dete zauvek;
o Belkastu;
o O SRAMOTE! I TI NEKA VAJNA ŽENA!
o Braonkasto ali da vuče na boju cigle;
o Svileno, ne bitna boja mi je boja, ali samo da je crvena, teget, crna i sve ostale tamne boje;
o Pamučnu;

11. Koliko si prijatelja u poslednjih 7 dana steko na Fejsbuku?

o 1;
o 10;
o 100;
o 1.000
o više od 1.000

12. Šta misliš o Osmom martu?

o Mislim da je okej;
o Mislim da je lepo što jednom godišnje žene imaju njihov dan;
o Mislim da nije lepo što samo jednom godišnje žene imaju njihov dan;
o Mislim da bi bilo dobro da godina ima 367 dana, pa i da  taj sedmi bude ženski, ko i ovih tristašesetšes što su;
o Mislim da u gornjem ponuđenom odgovoru ima greška, godina ima 365 dana za sad, dok ne uvedu taj jedan ženski još jedan;
o Ništa posebno, dan ko svaki dan, a da se jede mora te mora;

kraj kviz-testa

 



Pažljivo pročitajte pitanja i dobro razmislite o odgovoru pre nego što ga date. Ovo ne pričam  nako.

___________

Ako ste se pridržavali uputstava i bili iskreni (prvenstveno prema sebi, što je i jedino važno), vaš omiljeni sport je golf ili hokej na travi, jer volite prirodu i prirodne materijale, svetlo-zelenu boju, niste ksenofobični, znate kolko je sedam puta devet i da nije lepo ljudima kvariti zadovoljstvo.

____________


Još i ovo.
Danas je osmi mart.

Pre nego što se narogušiš ko svaka emancipovana žena dvaesprvog veka:

-        danas će na pedijatrijskom odeljenju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije neka bleda, krupnooka deca crtati čestitke svojim mamama za praznik;
-        danas će neki klinci u Zvečanskoj zamagljenih okica prilaziti vaspitačicama i gnezditi im se u krilu, jer su im one jedine mame;
-        danas će neke  bake po desetak puta proveravati gibanicu u rerni i virkati kroz  prozor, jer je ovo jedan od retkih dana u godini kad viđaju svoju decu i unuke;
-        danas će neke žene po selima u Srbiji pažljivo zatezati marame preko svežih, sinoć napravljenih frizura, a večeras će otići u zadružni dom na izložbu ručnih radova, a posle toga i na priredbu. To će im, ujedno, biti i jedini “izlazak” ove godine;
-        danas će neke mučenice  koje rade poslove za koje ne bi verovala ni da postoje izaći ranije s posla. Pustiće ih šef, poslovođa, brigadir. Otići će kući odmornije za dva-tri sata preteškog, a jadno plaćenog rada.
-        Danas će nekim samohranim majkama, o kojima čitamo u dnevnim novinama, nad čijim sudbinama zasuzimo i uzdahnemo “Bože, ima li te?!”, a već minut kasnije cokćemo nad izjavom nekog od učesnika nekog rijaliti šoua, neka deca reći: “Mama, srećan ti osmi mart. Nismo imali para da ti nešto kupimo ali smo skuvali ručak” i na sto izneti lonac pasulja sa komadom slanine, cele zime čuvane za “specijalnu priliku”.  
Danas je, verovala ili ne, ti savremena ženo, neopterećena tabuima i prošlošću, ti školovana sveznalice sa profilima na Fejsbuku i Tviteru, sa android platformama na telefonima i deset santima platformama na cipelama  animal printa, specijalna prilika kad se neko obraduje zumbulu ili dezodoransu i to mu je jedina radost  u celoj bogovetnoj  godini.
Patetika pa još i jeftina? Možda.
Ali i istina, jebiga. 

zabranjeno kopiranje, preštampavanje i korišćenje u svrhe koje kvizmejkerka nije imala na umu kad je sastavljala kviz-test i čestitku.