posete:

23.4.17

Mnogo loše veze





Nikad se ne javljam na fiksni telefon, izuzev kada se, preko mobilnog, dogovorim sa nekim da me zovne, da bi smanjio trošak. Uključena je telefonska sekretarica. Preslušam poruke i odlučim da li i kome da se javim.

Pričica # 1.
Jedne subote, kad sam ustala, trepće crveno. Pomislim na najgore, šta bih drugo? Tako rano može samo loša vest da bude.

Pritisnem "repeat".

"Natalija, ako ne mož tri kila nemo mi ni mesiti. Ništa mi nema manje a reformu će da mi napravi Verica ako ne budu davali parastos u subotu pošto će davati ranije pošto slave Đurđic pa ne mogu onda. A ako ne budu ondak će moja prija sama se ponudila. Jesi čula? Ili umesi tri ili nemo ni mesiti. I da mi javiš je l možeš ili ne možeš jesi čula? Nemo se sikirati ako ne možeš prija će mi ili Verica samo ako ne budu davali parastos. Molim te obavezno mi javi da l možeš tri kila... OSTAVI TE MAKAZE FILIPE JEBEM TI SUNCE LUDO!!!!!!!! FILIPE!!!! NATALIJA JESI TU? FILIPE DOLAZI VAMO DA VIDIM ŠTA SI URADIO!!! NATALIJA'!!! PI SUNCE TI KRVAVO NE JEBEM DA VIDIŠ KAKO MU TOČI KRV PO TEPIHU?!!! NATALIJA?... F-I-L-I-P-E!!!... NATALIJA NAZVAĆU TE KASNIJE OVAJ MI SE MLAĐI UNUK ISEKO NA MAKAZU TO SAMO LIPTI KRV..."i onda bi-biiiip još 45 sekundi, štopovano.

a) Ko je Natalija?
b) Ko je Verica?
c) Ko je Prija? Prija sa malim „p“?
d) Kome daju parastos?
e) Ko slavi Đurđevdan?
f) Kakva se opet reforma pravi?
g) Možda "reform" torta?
h) Zašto tri kila, a ne dva ili četiri? Ne vole parne brojeve?
i) Čiji je Filip sin?
j) Kol'ko je star Filip?
k) Da li u apotekama još vlada nestašica "tetalpana" i "tetabulina"?
l) Kol'ke su makaze?
m) Da l' su zarđale?
n) Zâšta li su Filipu sabajle trebale makaze?
o) Da l' je tepih od sintetike ili vune?
p) Da l' se fleke od krvi lakše skidaju sa sintetike ili vune?
r) Čime se skidaju fleke od krvi sa sintetike?
s) Čime se skidaju fleke od krvi sa vune?
t) Kome se (P)prija ponudila?
u) Da l' je Natalija čula?
v) Da l' će Natalija moći da umesi tri kila?
z) Zašto li se gospođa koja je zvala jutros u 08:53 nije javila ponovo, a rekla je da hoće.
џ) Kako li je Filip?

ш) Greeting message na mojoj telefonskoj sekretarici:
"Ostavite poruku, a Bato ili Cilka će vam se javiti kasnije. Hvala."

љ) Ko su, koji moj, Bato i Cilka?

Pričica # 2.

Ljuta ko ris zbog Vladimirove ispale, uđem u kuću pre neki dan i vidim trepće sekretarica.

Pomislim on je. On = Vladimir.

Pijukanje, cvilenje i cičanje, otvaranje/zatvaranje nečega (Vrata? Prozora? Sefa? Senfa?) i "Ma more mrš u pizdu materinu!"

Pogledam sa kog je broja poziv, nepoznat mi broj. xxx-375

Pozovem.

"Dobar dan" - kažem.

"Doardan" - reče starija seljančura.

"Izvinite, je l' to privatan stan?" - pitam.

"Jese."
"A što Vi, gospođo, iz svog privatnog stana zovete broj xxx-925 i ostavljate poruku da se teram u pizdu materinu?"

"Ko jel ja? Nisam očiju... Skog broja te taj zvao?"
"Sa xxx-375."
"Aaaaa... pa nije moj broj taki."
"? ? ? MOLIM?"
"Nije moj broj taj šo si ti sad rekla."
"Nego?"
"Nego je xxx-124, dabogda umrela ako te lažem!"

Tol'ko sam se zasmejala, da se prekinula veza.

Proverim, bespotrebno, opet.

Poruka da marširam u pizdu materinu stigla sa xxx-375, ja okrenula xxx-375, žena mi rekla da je njen broj xxx-124.

Da l' da opet zovnem xxx-375 i izvinim se što sam pogrešila broj?